divendres, 15 d’agost del 2014

Ja estem a Alsàcia

Bon dia a tothom. Ahir a la nit vam arribar a Rouffach. En aquest petit poble d'Alsàcia suposadament hi havia una festa tradicional amb menjar de la zona, tast de vins locals, activitats, etc... Vam anar-hi el dia 14 expressament per aquest motiu, i sabeu què? Doncs es va fotre a ploure i es va cancel·lar. Visca la nostra mala sort! Y para colmo, aquest matí ens hem aixecat aviat, i al ser 15 d'agost estava tot tancat. Imagineu-vos la situació, jo (Riki) cagant-me de bon matí, i cap lloc obert on poder enviar un fax.

Això si, el poblet és molt bonic i hem aprofitat per fer algunes fotos abans de marxar cap al següent poble que tenim previst visitar.

Aquests dies enrere hem estat dormint al Lac de Sagalou, que era el lloc perfecte per fer una parada a mig camí entre Valls i Annecy. Després d'un dia intens de carretera (amb unes àrees de servei molt envejables amb parcs infantils, dutxes i altres comoditats), el dimecres vam arribar a Annecy, una ciutat situada als Alps francesos on destaquen el seu llac rodejat de muntanyes i els seus canals d'aigua al més pur estil "Venècia".

Ahir vam passar fugaçment per Suïssa per estalviar-nos temps de carretera de camí a Alsàcia. És interessant que pagant 40 francs a la duana, pots comprar un adhesiu que et dóna accés a totes les autopistes de Suïssa durant un any. Però abans d'arribar a la frontera, vam parar a una àrea de servei a cuinar i va començar a ploure al moment just que vam acabar de fer els macarrons. Ens els vam fotre dins la furgo i la vam apropar al costat dels serveis per netejar els plats sense mullar-nos. Fins aquí tot correcte, no? Doncs resulta que on vam aparcar no es podia fer, de fet hi havia un cartell gegant que ho indicava però plovia molt i jo estic molt boig.. De cop, mentre jo netejava els plats tranquil·lament, va aparèixer del no-res un furgó de Policies de la Duana i ens van interrogar pensant que portàvem a la maleta els diners que la família Pujol té a Suïssa. Per desgràcia no els teníem, i ens van deixar marxar.

I això és tot... Avui ens quedarem per Alsàcia visitant poblets i segurament dormirem a un Càmping.

No tenim internet i fins ara no hem aconseguit una xarxa Wifi GRATIS (som catalans), així que no sabem quan podrem tornar a actualitzar, però intentarem fer-ho aviat.

Petons a la family, i tranquils que estem la mar de bé! ;)

Lac de Sagalou (França)
Bon dia des de la furghotel!

Una façana molt xula, Annecy (França)

Casa d'ocells plena de pajarracus, Annecy (França)

Viatjant go Rouffach!

Rouffach, el primer poble de l'Alsacia que visitem (França)

Rouffach (França)

Pavos reales y otros bichos!

Ola k ase

Per Annecy

Cuinetes. Macarrons amb xoriço i tomàquet!

1. Muy bonito todo, la foto que me ha enseñado la Bea en su mobil tambien.El Juan
    . esta al corriente os envia un fuerte abrazo . Recuerdos de las yayas y del yayo
    Mas tarde le enseñare las fotos a la yaya Isabel que vendra hacerme la visita rutinaria, a preguntarme si se algo de vosotros.Muchos besos.

2. Se os echa de menos, sabemos que estais bien.Disfrutar mucho y pasarlo estupendamente, por aqui todo bien, la Acra acompaña al papa al "buerto" a cada momento... estamos en ello.Nos acordamos mucho de vosotros(Juan) muchos besos.